top of page

Brand Identity /
Tone Of Voice

Simpel gezegd de uitstraling van jouw merk of bedrijf. Welke vibe geef jij af naar de buitenwereld?

Logo & huisstijl

Signalisatie

Rebranding

Verpakking

Naambepaling

Webdesign & -development

1. Onderzoek & Analyse

Om jou en je bedrijf te leren kennen begin ik met een analyse. Jij krijgt een document met vragen zoals: wat wil je uitstralen, hoe wil je overkomen, wat zijn jouw kernwaarden,...

2. Let's Get Visual!

Aan de hand van die analyse start ik met 2 à 3 moodboards in diverse stjilen waardoor we een visuele richting kunnen bepalen.

3. Brainstorm

Geïnspireerd door de moodboards begin ik met brainstormen & schetsen van ruwe ideeën.

4. Feedbackronde

We overlopen de ruwe ideeën en bepalen met welke we doorgaan. Deze worden verder uitgewerkt. De feedback rondes herhalen zich tot we tot een finaal design zijn gekomen waar gij gelukkig van wordt!

5. Branding Assets & Style Guide

Naast het hoofd-logo ontwerp ik een logo suite met alternatieven op jouw logo. Deze kunnen worden gebruikt voor andere toepassingen waar je te maken hebt met minder ruimte zoals social media, website, merchandise,... 

De styleguide is een soort wegwijzer over jouw logo & branding. Hierin staat hoe je het logo wel en niet kan gebruiken, het kleurenpallet, lettertypes etc.

PO
 

bottom of page